Substance One - Trust / Again [Dirty Workz Update]
3 participants
Auteur
Nombre de messages : 1492 Age : 41 Localisation : Liège (BE) Profession : Employé Date d'inscription : 30/06/2011
Sujet: Substance One - Trust / Again [Dirty Workz Update] Lun 16 Juil 2012, 22:25
Nouvel artiste/duo chez Dirty Workz (j'en sais pas + ^^)
C'est assez spécial comme son ... je suis mitigé perso.
La petite intro du/des personnage(s):
Citation :
DWX Update Presents: Substance One
Created in the high-security research laboratories buried deep within the mountains of an undisclosed location, a new form of high octane and extremely flammable material substance has been created.
Its unique compounds, formed by crystaline fragments of newly discovered minerals and matter particles has induced the transformation of one individual into what scientists now refer to as: Substance One.
Substance One's unique structure will reflect in his music, using his knowledge to mold the compounds of his musical passion, which in turn, will enrich the musical spectrum with his sound.
Label: DWX Update Catalog Number: DWX-101 Release Date: July 2012 Format: CD & Digital Source: Youtube
Tracklist: 01. Trust (feat Ruffian) 02. Again (feat Kritiq)
Etrax Expert du forum
Nombre de messages : 3232 Age : 30 Localisation : Aix-En-Provence Profession : M1 Marketing Zik preférée : TIK TAK Date d'inscription : 25/02/2012
Sujet: Re: Substance One - Trust / Again [Dirty Workz Update] Lun 16 Juil 2012, 23:55
J'ai déjà entendu ces Plaques, mais elles étaient joués par Coone à Summerfestival ! Donc pour moi c'était du Coone... Mais j'Aime
Arty Admin
Nombre de messages : 22637 Age : 37 Localisation : REIMS Profession : Ingénieur MécaThermique Zik preférée : Tonight / Iqon ! Date d'inscription : 08/12/2006
Sujet: Re: Substance One - Trust / Again [Dirty Workz Update] Mar 17 Juil 2012, 09:04
Lorsqu'il y a toutes les infos (même si la release date est pas précise, July, ça suffit), merci de poster ça proprement de release afin qu'on ne refasse aps le post dans 2 semaine et que ça n'encombre la rubrique Merci d'avance de reposter au propre et au bonne endroit
Substance One - Trust / Again [Dirty Workz Update]